Sări la conţinut

NO Răștignire Day

02/04/2010

Nu știu cine a foșt cu ideea și de ce azi. Că pentru unii Vinerea Mare în loc șă fie șubiect de meditație e unul de agitație, nu mă mai miră, dar ș-o iei creanga și șă urli ”nu demagogiei” cu Năștașe în frunte e chiar haioș. Cinștit șă fiu nu am văzut încă politician care șă nu mintă șau care șă nu fie demagog. Pe la alții procentul de dude e mai mic decât la noi, dar nu e nici pe departe zero. La fel și cu populișmul. Îmi aduc bine aminte de votarea legii cu șalariile profeșorilor. Mai toți parlamentarii au votat pentru, inclușiv Tăriceanu care a propuș obiectul, deși după aia nu prea mai avea chef. Evident că PDL nu a vrut șă șcape pleașca (vorba paleologului). Cum zicea Boc? Bani șunt dar îi așcunde Tăriceanu. Hahaha…

Din tot amalgamul de politicieni nu-mi aduc aminte unul care șă fi altoit în carne vie în perioadă electorală și cum la noi e dintr-una-n alta, evident că o țin langa. Nici Antoneșcu, nici Orban, nici Ponta (ăl cu ”ei au furat mai bine”), nici Geoană, dragoștea mea, nici măcar pușcăriabilul Ilieșcu ca șă nu mai șpunem de lăcrimoșul Bășeșcu. Cu toate evidențele programul Joș Bășeșcu îi face pe unii șă ieșă cu movul pe ei pe poșt de prapur, iar numitul Iișuș geaba ș-o puș pe cruce că lumea înțelege prin Paște doar chiolhăneala din noaptea Infriptării Mielului.

Cum era vorba aia? Așa șă le-ajute Dumnezeu? Așa o fi…

Lasă un comentariu